Lehevaatamisi kokku

reede, 18. märts 2016

Minu jooksukalender 2016

Viimasel paaril nädalal olen pannud kokku enda 2016 jooksuvõistluste kalendrit. Loomulikult võib tulla korretuure selles nimistus, aga üldiselt tean, millistel võistlustel tahan osaleda. Kõige keerulisem on olukord augustis, kus ühe nädala sisse jääb 3 võistlust. Tuleb langetada otsus ja mingist võistlusest tuleb loobuda. Viitna järve jooksul tahaksin kindlasti osaleda, sest see on kuidagi südamelähedane. Nooremana, kui ma kunagi kiire ja osav olin, siis õnnestus kolmel või neljal korral isegi lühem distants (5,6 km) võita ja minu rekordaeg sel võistlusel ning distansil on 20.37.

Esialgne plaan on järgmine:

  1)  1.mail Kadrina Paisjärve jooks - 5 km
  2) 12. mail Maakonna jooksusuvi - Palermo 3 km
  3) 26. mail Maakonna jooksusuvi - Tapa 4 km
  4) 16. juunil Maakonna jooksusuvi - Mõedaka 6 km
  5) 14. juulil Maakonna jooksusuvi - Ebavere 6 km
  6) 13. august Eesti Ööjooks - Rakvere 10 km 
  7) 18. august Maakonna jooksusuvi - Rakke tunnijooks
  8) 20. august Viitna järve jooks - 5,6 km
  9) 4. september Maakonna jooksusuvi - Porkuni viimase mehe jooks
10) 11. september Tallinna SEB maraton - 10 km

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar