Lehevaatamisi kokku

pühapäev, 13. märts 2016

Iga algus on raske

Teretulemast minu blogisse, kus kajastan peamiselt endaga seotud tegemisi ja ka muid erinevaid spordimaailmaga seotud arutelusid. Eesmärgiks on motiveerida nii ennast, kui ka lugejaid endale sihte seadma ja nende saavutamisel ennast ületama.

Minust ja spordipisikust

Olen hetkel 29-aastane ja spordiga olen tegelenud vahelduva eduga 11. eluaastast alates.
11-aastasena läksin suusatrenni ja see on olnud kahtlemata minu elu üks parimaid otsuseid. Tänu sellele olen saanud spordipisiku, mis on mind saatnud terve senise elu ja ka loomulikult suurepärased sõbrad terveks eluks.
Kuna suusatrennis tegelesime kevadeti, suviti ja sügiseti ka muude mitmekülgsete aladega nagu jooksmine, jalgpall, rullsuusatamine, korvpall jm, siis see on aidanud väga palju kaasa koordinatsioonile ja põhivastupidavusele.
Murdmaasuusatamine on olnud mulle alati südamelähedane ja samuti ka jooksmine, seega ongi need kaks põhilist spordiala, millega ma tegelen. Igal aastal üritan kaasa teha ka vähemalt ühel suusamaratonil, milleks on kujunenud Tartu maraton.

Eesmärgid

Olen tihti leidnud end juurdlevat küsimuse üle, et millised peaksid siiski olema mu eesmärgid spordis. Eesmärgiks olen seadnud eelkõige hea enestunde ja sisemise rahulolu.
Leian, et isiklikud rekordid ja kõrged kohad finišiprotokollis ei peaks tulema tervise arvelt.
Plaan on osaleda erinevatel rahvaspordiüritustel nii suvel, kui talvel.

 Hetkeseis

Eelmisel aastal oli samuti plaanis kevadel plaanipäraselt ja regulaarselt liigutama (jooksma) hakata, mis alguses ka igati õnnestus. Plaanid ja lootused nurjas siiski juunikuus väljalöönud luuümbrise põletik.
Olen saanud kogemuse võrra targemaks ja sel aastal üritan alustada tasa ja targu ning vältida tehtud vigasid. Käesolev talv on olnud üsna nadi suusailma poolest ja seetõttu on suusakilometraažiks ainult piinlikud 30 km ning ega jooksukilomeetritega pole seis kahjuks parem.
Alates eilsest ehk 12.03.2016 alustasin jooksutreeninguid.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar