Lehevaatamisi kokku

laupäev, 2. aprill 2016

Haigus ei hüüa tulles ja varustuse upgrade

Ilusate kevadiste ilmade saabumisega on nagu ikka tavaks vaja kapist välja otsida õhem jope ja mütsi enam mitte kanda. Ei olnud ka mina mingi erand ning kuidagi õnnestus ikkagi veel haigeks jääda.
Teisipäeval pidin seoses tööga minema kolmeks päevaks Rootsi ja alles siis otsustas tõbi oma tõelist palet näidata. Kolmapäeval ja neljapäeval oli enesetunne väga halb ja tundsin endal olevat üsna kõrge palavik. Eile ehk reede hommikul lisandus veel ka korralik nohu, aga õnneks enam palavikku ei tundu olevat, nüüd ma siis olen kodus tubane ja ravin ennast.

Loodetavast haigus annab varsti järele ja õnnestub hakata jälle tasapisi jooksmas käima.

Vahepeal ka muud uudist. Meie perekonda lisandusid uued liikmed:


Ülemine on minu ja alumine abikaasa uus jooksujalats. Endale valisin ASICS GEL-KAYANO 22 ja abikaasale ASICS GEL-1000 4. Enamuse oma spordivarustusest tellin ma peaaegu kõik internetiteel enamasti UK spordipoodidest, sest võrreldes Eesti hindadega tuleb sääst ikka märkimisväärselt suur.

Mõni aeg tagasi hakkasin mõtlema ja arvutasin kokku, et olen juba täpselt viimased 15 aastat ainult ASICS'i jooksujalatseid kasutanud ning olen nende pakutava tootevaliku/kvaliteediga väga rahul. Eelmised jooksujalanõud olid mul ASICS GEL-NIMBUS 13, mis teenisid mind väga hästi üle 3 aasta. Kiiremate jooksude/võistluste tarvis on mul eelmise aasta alguses soetatud jooksujalatsid ASICS GEL-NOOSA TRI 9, mis on üsna kerged.

Üldiselt leian, et jooksujalatsid peavad olema korralikud s.t. mugavad ja põrutuskindlad ning selle arvelt koonerdada ei tohiks.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar